esmaspäev, 29. mai 2023

Tulbid

 Ma olin täiesti rahul oma vanade punaste ja kollaste tulpidega. Aga sügisel oli mingi soodukas ja nüüd kevad hoopis huvitavate ja värviliste vaadetega. Ja kui teiste tulpide aeg on ümber, siis see ilu veel kestab.

Fun Colour Mix
`Foxtrot`
´Super Parrot´
´Parrot Negrita´
´Brownie´
´Strawberry Lemonade´
´Spring Green´
´Candy Club´
´Bakeri Lilac Wonder´
Esiplaanil ´Groenland´ ja tagapool ´Strawberry Lemonade´. Värvides palju sarnast, aga õiekuju teine.
´Black Parrot´
´Angelique´
´Double Sugar´
´Tabledance´
´Barbados´





 
Ühest sõbralikust jagamisest sain ka osa ja nende nimesid ma ei tea.
Triumph ´Washington´

Olen oma kaunid tulbisibulad pärast pealsete kuivamist välja võtnud ja sügisel uuesti maha istutanud ja teinud seda plastikkorvides. Need nn korvid head just sellepärast, et kuivavad sibulad segi ei lähe ja hea on ka näha, kuidas üks või teine sort paljuneb. Lillesibulaid istutades olen sibulatele teinud nn liivapadja. Tugevaks tulpide õitsenguks väetada neid umbes 2cm pealsete juures mineraalväetisega, kui 5 cm pealne, siis vedelväetisega. väetamise ajal peab maapind olema sulanud. Kanasõnnikuga väetamine ka kevadel. 

Botaanilised uued ´Interaction´ ja ´Norah´.

1 kommentaar: